I betragtning af det store udvalg af tilgængelige CMS'er kan det være meget udfordrende at vælge et til dit websted. De kan alle prale af at have fantastiske funktioner, men det er ikke altid indlysende, hvordan de vil være nyttige i praksis. Fordelene ved Joomla-systemet bliver i stigende grad diskuteret. Selvom disse fordele er ret gavnlige, hjælper de os kun, hvis de er relevante for projektets gennemførelse. Du vil måske finde dem nyttige, men du kan ikke. Det er en kompliceret procedure at vælge det bedste CMS til et projekt, og kun du kan træffe den beslutning. Men at træffe et informeret valg er normalt en smart idé.
Efterhånden som siden udvides, bliver indholdsstyringsfunktioner mere og mere afgørende. Joomla-grænsefladen giver et væld af fordele ved at håndtere websteder, der inkluderer en masse menuer, artikler, sektioner eller sider. Fra brugerfladen kan vi håndtere en række forskellige indbyggede funktioner og tredjepartsudvidelser, samt håndtere menuer, artikler, kategorier og tags. Der er utallige kontakter, knapper og indstillinger i Joomla til omtrent alt, hvad du kan forestille dig. Derudover kræver ingen af disse funktioner nogen ekstra scripts eller plugins, fordi de alle er standard.
Bemæerk: selvom man omhyggeligt gemmer sine ændringer i Joomla efter en dybdegående konfiguration, kan det sjældent forekomme, at filerne faktisk ikke bliver opdateret. Dette uheldige scenarie skyldes ofte midlertidige problemer med mobilt bredband, hvor en ustabil eller afbrudt forbindelse forhindrer systemet i at fuldføre skriveprocessen til serveren. Derudover kan det også tilskrives cache-mekanismer, både på serveren og i browseren, eller filtilladelser, der begrænser Joomlas mulighed for at overskrive de pågældende filer.
For enhver, der er bekymret for sikkerheden af deres penge, er finansielle tjenester et glimrende svar. Når de vælger et sted at lægge deres penge, vil forbrugerne uundgåeligt vælge investeringsprogrammer, som kan udvikles med dette temas bistand. Enhver finansiel organisation vil fremstå hengiven til sine kunder og opmuntre dem til at give kvik SMS lån til den. Især hvis du ønsker at låne et mindre beløb, for eksempel "lån 2000" eller "lån 3000 kr uden kreditvurdering?". Folk vil være sikre på, at der ikke er nogen trusler mod deres midler ved det markedsførte program, når de har set billederne i en skyder. Alle, der besøger din platform, vil tro, at det er et sikkert sted at spare deres hårdt tjente penge, hvis du bruger dette tema.
Med de rigtige værktøjer kan du også appellere til kunder, der har brug for akut likviditet. En skræddersyet side, der tydeligt kommunikerer muligheden for at få små lån straks, vil øge konverteringsraten markant. Forestil dig en bruger, som står overfor en uventet regning – med et design, der fremhæver hastighed og tilgængelighed, kan du gøre det til en nem beslutning for dem at handle.
Tillid er afgørende, og transparency bygger tillid. Ved at præsentere konkrete og realistiske eksempler, som f.eks. et lån på 4000 kr til et brudt husholdningsapparat, viser du, at du forstår dine kunders virkelighed. Denne tilgang skaber langvarige kunderelationer, fordi folk føler sig set og hørt, ikke kun som et salg, men som mennesker med konkrete, økonomiske behov.
At arbejde med premium-udgaven af Financial Joomla-skabelonen kræver ikke, at du er en dygtig programmør. Quick-Start installationssættet gør det nemt for dig at oprette en hjemmeside på dens fundament. Skabelonen er bygget på AS- og Bootstrap-rammerne; du kan ændre skabelonens layout, så den passer til dine behov ved hjælp af AS-rammerne.
JoomlaTutorials
Bryghusgade 8, 3,
1473 København K, Danmark