Tirsdag, 20 september 2011 11:22

Giv dit webbureau klar besked

Skrevet af 

Har du et webbureau eller skal du bestille en hjemmeside fra et webbureau, så er det nu du skal spidse ørene! Joomlatutorials.dk giver dig en guide til, hvad man skal være særligt opmærksom på som kunde, når man bestiller en hjemmeside.

Det er ikke en fuld guide til hvordan man bestiller et website, men guiden giver nogle gode retningslinjer til overvejelser man kan gøre sig inden man ringer til sin webmand.

Har du råd til dårlig kommunikation?

Alt for ofte ender også små webprojekter i fiasko. Fejlen kan både ligge hos kunden og hos webbureauet.

Kunden er nemlig ofte alt for dårlig til at kommunikere og omvendt er webbureauer tit for dårlige til at høre efter; De laver det de selv synes er godt, istedet for at hjælpe kunden med det han rent faktisk har brug for.

Her følger en 2-delt videoguide, der giver dig nogle tips til hvad du som kunde skal være opmærksom på, når du bestiller en hjemmeside. Guiden er ikke teknisk og burde kunne forståes af alle og enhver!


Bemærk: Videoerne er et par år gamle og kvaliteten er derfor ikke optimal. Men derfor kan den nu sagtens bruges alligevel

Del 1

Del 2

Læst 37069 gange Senest ændret Tirsdag, 25 oktober 2011 10:09

2 kommentarer

Skriv en kommentar

Sørg for du indtaster de påkrævede oplysninger (*).
HTML kode er ikke tilladt.